Imagine - Omar & Johanna

Denna imagine är till Johanna. Vill du också ha en imagine kommentara ditt namn och din favoritkille!
 
 
Du har precis kommit hem från skolan och dina föräldrar har inte kommit hem än. Du låser upp dörren, går in och slänger väskan i hallen. Du börjar nynna lite på en låt, tills du plötsligt tystnar. Det är någon på övervåningen. Du rynkar pannan och springer upp. Då känner du igen rösten. Omar. Du skrattar lite för dig själv och går in på ditt rum. Där sitter Omar för sig själv och sjunger och spelar gitarr.
- Hej Johanna. Han ler stort. Jag lånade din gitarr bara.. och ditt rum. Och kanske lite mat. 
 Du skrattar och försäkrar Omar om att det är helt okej. 
- Förresten, jag skrev en låt till dig! Säger Omar och han stutsar på stolen. Du nickar och ler och han böjar spela.
If I could build a girl I'd build her just like you. I'd stay up day and night to make her just like you..
När han är klar ställer han ifrån sig gitarren och går fram till dig.
- Gillar du den?
- Älskar den.
Du ger honom en puss och han besvarar den.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Johanna

Vet inte om den va t mig men det va så söt, tack tusen!!

Svar: Den va till dig! <3
THE FOOO

skriven
#2: Pernilla

Jag vill ha med Omar eller Felix <3

skriven
#3: Julia

Skulle vart så snällt av dig att göra en med mig och Oscar <3

Svar: Det ska bli, så fort jag kan! :D
THE FOOO

skriven
#4: sara

Jag heter Sara jag äe elva år jag gillar Omar supermycket när jag kommer på namnet sp gråter jag för då tänker jag på Omar i the fooo conspirashy. Jag gillar Omar sjukt mycket kannOmar okså göra så med mig komma hemntill mig och överaska mig jag heter Sara och jag bir i tierp vid polishuset jag heter Sara ida maria jonsson zachari min mamma heter Johanna jonsson jag går i skola hoss hon omar du hitta vart jag bor om du söker på Johanna Maria Jonsson så kan du överaska mig sådär som du gjorde med Johanna

skriven
#5: Clara

Jag heter då Clara ocb min "favorit" kile är Omar. Skulle vilja få/ha en mysig imagien (stav) om du fortfarande skriver. För jag såg nu att det var ett tag sen du skrev😸

skriven
#6: Hej

hej

skriven
#7: Clara

Hej jag heter Clara och min favorit kille är Omar och jag skulle järna ha en med Omar

skriven

Kommentera inlägget här :