IMORRON ÄR DAGEN

Jag har taggat vertigo så länge, killarna har taggat vertigo så länge, SVERIGE har taggat vertigo så länge och imorron är det dags. Vilket känns helt sjukt, men också helt fantastiskt! Ska ni dit? Jag ska så om någon vill träffas kika mig gärna (@sandra98x)! Det kommer bli awesome. Är så taggade på de nya låtarna, av de man har hört i "in the makingof vertigo" så mycket jag att Buzzkiller verkar sjukt bra, så den ser jag fram emot. Jag åker med festivalbussen så kommer komma till skansen runt 17 tror jag, så inte så mycket köande för mig... Men hur länge tänker ni köa? Vad ser ni fram mest emot? GÅ LÖS I KOMMENTARSFÄLTEN!! :)
 
Tänk bara på att sköta er innan och under konserten. T.ex. springa upp på scenen under någon låt, NEJ ni förstör för killarna som har lagt ner sjukt mycket tid på detta. Ni förstör för alla som vill se. Och var snälla mot alla foooers, vi är en familj, remember? Då kommer detta bli perfekt!
 
 

Kommentera inlägget här :