12 juli

Build a girl släpptes den 12 Juli 2013, nu har det gått exakt ett år och 1,8 miljoner visningar. Hur sjukt? Killarna var med också med i sommarlovsmorgon (då de bl.a. fick många nya foooers) och gjorde ett uppträdande på lilla torget den dagen. Det är helt sjukt hur fort tiden har gått och hur stora killarna har blivit, även om de redan var stora redan då (om jag minns rätt var det väl publikrekord i sommarlov?). Det känns verkligen som att det var igår, samtidigt som de känns som en evighet med tanke på allt som har hänt.
 
Jag kommer ihåg första gången jag hörde bag, jag kommer ihåg hur jag älskade den, blev så superglad och samtidigt helt tårögd. Om jag bara då skulle vetat att jag ett år senare skulle lyssna på den igen (för 127445 gången) och även nu med tårar i ögonen igen för att killarna är himla duktiga och jag är så himla stolt och glad över att fått följa med på resan. En resa som bara börjat. För jag vill följa med år efter år, hoppas ni också vill det!
 
 
 
 
En annan sak som också fyller ett år idag är bloggen. Det var alltså exakt ett år sedan jag bestämde mig för att skaffa en blogg tillägnad killarna och jag är verkligen så tacksam för alla som läser och kommenterar, så ett stort tack till er!

Kommentera inlägget här :