Suitcase



Killarna har en liten utmaning till alla som ska till Skansen den 13 augusti. Då kommer de sjunga sin nya låt #suitcase och det kommer vara första gången någon får höra den, men om man tar bild med 20 foooers som ska dit och håller upp sina biljetter och mailar bilden till [email protected] så får man lyricsen till låten så man kan sjunga med på konserten.

Många har kommenterat att de inte känner 20 som ska dit så då, om ni vill, skulle jag kunna hjälpa till att sprida om ni vill träffa några och ta bild. Jag själv bor i Norrköping och ska troligtvis dit så jag tar gärna bild med några! Så om ni vill ta en bild kika mig gärna! (Kik@sandra98x) :)

Kommentarer :

#1: Anonym

kan ni hjälpa mig att träffa the fooo! Tänkte dra till deras studio men vet inte vilka dagar dom är där osv! Snälla hjälp haha! Tacksam för svar :)

skriven

Kommentera inlägget här :