Träffa killarna

Fick en kommentar idag: "kan ni hjälpa mig att träffa the fooo! Tänkte dra till deras studio men vet inte vilka dagar dom är där osv! Snälla hjälp haha! Tacksam för svar :)"
 

Jag själv bor långt ifrån Stockholm och har aldrig träffat killarna (vilket suger väldigt mycket) så jag vet tyvärr inte vilka dagar de är i studion, jag vet inte ens vart studion ligger eftersom jag aldrig orkar lägga ner tid på att ta reda på det när jag endå inte kan ta mig då. Så jag kan inte svara på frågan men däremot kan ge dig lite tips! 
* Håll koll på vart de är. Just nu är killarna runt på många uppträdanden och är ju inte i studion en dag när de har en spelning någonstans långt bort, de kanske också är där någon dag innan/efter. Ibland har de också "semster" och de brukar man märka på deras bilder, så då är det antagligen ingen ide att gå dit.
* Håll koll på socialmedier. De lägger ofta upp bilder eller tweets och därifrån kanske du kan få en ledtråd på vart de är.
* Prata med andra foooers. De kanske vet någonting eller känner någon. Om du håller koll på om någon lägger upp en bild på killarna när de har träffat dem kanske man kan se vart det är eller fråga vart de såg killarna sist.
* Annars när de "jobbar" och är hemma i Stockholm tillbringar de mycket tid i studion så det är nog ganska stor chans att de iallafall kommer dit någon gång under dagen!
 
Det var väl det! Lycka till, hoppas du har mer tur än jag ;)

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej, jag ska åka till Karlshamn nu på onsdag och se The Fooo. Tyvärr råkade jag köpa 4 st biljetter istället för 2.
Jag vet inte om ni brukar lägga upp när folk säljer biljetter, men tänkte att det var värt ett försök!

Tänkte sälja dem för 100kr (ordinarie 150), betala kan de göra genom swish eller kontant.
De som är intresserande kanske kan kommentera sin mail på inlägget, så hör jag av mig i så fall?

Hoppas ni vill hjälpa till! :)

skriven
#2: Emma

Jag vill köpa de biljetterna kan man?

Svar: Vilka biljetter? Till konserten eller va? :)
THE FOOO

skriven
#3: Anonym

Hej! Vet någon om några Foooers har ett forum elr något liknande där man kan prata om killarna? Är ny foooer och skulle gärna vilja veta lite mer än det vanliga:)

Svar: Finns olika grupper för foooers på Facebook som man kan gå med i, man kan ju även prata med foooers via instagram, Twitter osv på fanpages och så. Annars finns det inget speciellt ställe förutom några utspridda på olika sidor tror jag. :)
THE FOOO

skriven

Kommentera inlägget här :