Imagine - Julia & Oscar

Denna imagine är till Julia. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och din favoritkille!
 
 
Du är ute på stan i Stockholm med några kompisar. Ni pratar om allt mellan himmel och jord och rör er mot mitten på plattan. Du är helt inne i det ni pratar om när du plötsligt råkar gå in i en person. Han puttas en bit in mot hans tre andra kompisar som han stod och pratade med. Han vänder sig om mot dig och du utbrister förvånat:
- Oj, jag såg dig inte! Förlåt!
- Det är ingen fara. Hur gick det för dig? säger han och tittar in i dina ögon. Du möter hans blick och ditt hjärta stannar för en sekund. Du tappar helt talarförmågan när du ser de fina ögonen och det blonda håret som glänser i solen. Du får tillslut fram några svaga ord.
- Det gick bra.
- Gud vilken tur! Jag vill inte att en sådan fin tjej ska göra illa sig.
Det blir tyst en stund och ni står och kollar på varandra.
- Du förresten, vad heter du? säger han.
- Julia! Och du?
- Oscar.
Oscar. Oscar. Namnet upprepas i ditt huvud. Ni glömmer era kompisar som bara står och stirrar på er. Han säger att ni kanske kan prata mer över en glass. Du ler och svarar att du gärna vill det. Seda tar ni varandras nummer. Tillsist säger ni hejdå och Oscar lovar att han ska ringa imorgon. Du vänder dig mot dinda kompisar och de flinar vänskapligt mot dig. Du skrattar glatt. 

Kommentarer :

#1: Sophie happach

Jag village jätte Järna ha en imagine så Sophie och Felix

skriven
#2: Cecilie

Jeg har savna å lese dine Imagines så utrolig mye😰 Jeg er så glad for å lese det igjen❤
Savna deg masse 😍❤
xxx Cecilie

skriven
#3: Mikaela

mitt namn: Mikaela
favvo kille: Felix

skriven
#4: Hanna

Hanna och Felix

skriven
#5: Jennifer

Jag skulle jätte gärna vilja ha en med Felix!!

skriven
#6: Sophia

Sophia och Oscar

skriven
#7: Caitlin

Jag har skrivit innan så jag vet inte riktigt om jag är i kö (om du har en kö) så jag skriver igen. Jag skulle bli jätteglad om jag fick en med Caitlin och Felix.

skriven
#8: elin

elin och felix

skriven
#9: Hanna

Hanna och ogge istället för Felix

skriven
#10: Emma

Emma o Felix lite efter kanske <3

skriven
#11: Lovisa

Jätte bra imagine. Har skrivit på några av dina imagine's så jag vet innte om jag står i kö.
Men iallafall jag heter Lovisa och Oscar är in favorit.
Xoxo Lovisa :)

skriven

Kommentera inlägget här :