Imagine - Felix & Engla

Denna imagine är till Engla. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och din favoritkille!
 
 
 

Du sitter inne på ditt rum med datorn när du får ett sms. Du slänger en blick på skärmen där du kan läsa Nytt sms från "coolaste killen i stan" . Du tittat undrande på telefonen. Vem är det från? Du tar upp mobilen och läser smset. Du förstår genast vem det är, för det finns bara en person som kallar dig "min ängel" istället för Engla. Och det är din pojkvän Felix. Han frågor om du har lust att ses för han spelar basket med sin pappa och det är tyligen tråkigt. Du börjar genast skriva ett svar.
"Felleboi, du är inte coolast i stan även om du tror det :* Men jag gillar dig ändå och vill träffa dig en stund. Btw du gillar ju basket, varför är det inte kul??"
Det tar bara några sekunder för Felix svar att komma. Han har skickar en bild (bilden ovan) och skriver:
"Det är min pappa, han är sämre på basket än dig. Dessutom saknar jag dig!"
Du ler och efter bara några minuter är du utanför dörren påväg hem till Felix.

Kommentarer :

#1: Nellie Longhill

Natalie och Oscar ❤️

skriven
#2: Natalie

Varför hette jag Nellie Longhill?? Asså wtf

skriven
#3: Sophia

Sophia och Felix

skriven
#4: Hanna

Hanna och Felix❤️

skriven
#5: Emma

Hej!❤️
Jag är en enorm Foooer💗 Jag gillar att sjunga, era låtar för det mesta💗 Kan alla låtar även Omars spanska i några låtar💗 Det skulle betyda sååååååååååå mycket om jag kunde få en "Imagine" 💗 Jag älskar er sååååå mycket, allihop.. men min favorit är Felix💗 Gahhh hur kan Felix va så snygg, söt , sjunger som en Gud. Skulle kunna hålla på i år💗 Dom säger väll att änglar lever i himlen? Men vad gör då The Fooo på jorden?💗 Ni betyder så sjuukt mycket för mig, jag har aldrig fäst mig vid ett band såå mycket någonsin! Men hur kan man inte fästas vid er?? Aja detta blir säkert för långt snart, även fast jag skulle kunna hålla på i åååååår💗 JAG ÄLSKAR ER THE FOOO💗💗💗

skriven

Kommentera inlägget här :