Imagine - Felix & Sofia

Denna imagine är till Sofia! Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och favoritkille!
 
 
När ni har stirrat på varandra ett tag börjar Felix skratta. 
- Haha du är bäst på argaleken, du börjar ju aldrig skratta!
Du flinar lite och svarar stolt "jag vet".
- Vänta du Sofia, denna gång vinner jag. Ni börjar om och efter en liten stund har Felix smygit fram sina händer till din mage och han börjar kittla dig. Du försöker få bort honom medan du knappt kan andas eftersom du skrattar så mycket. 
- Jag slutar inte förrän du erkänner att jag är bäst. Felix ler mot dig.
- Du.. HAHA .. är ... AAHAH DU ÄR BÄST! Får du fram mellan skrattet.
Felix slutar genest och tittar dig i ögen. Han ler och du ler tillbaka. 
- Jag vet. Säger han och ger dig en puss.
 


Kommentarer :

#1: juni

Hej jag kommenterade på en för några image sedan( Felix och Tanja) men min eller min kompis har inte kommit. Kommer dem? :D ps läser alltid din blogg och den är lika bra varje gång jag tittar :D jag är så glad att du skriver:D !!! Jag heter Juni och min kompis Thilda. Jag (Juni) skulle jättegärna vilja ha en med Felix. Men jag vet att du har skrivit många om honom men det är en önskan jag har:D Och Thilda skulle vilja ha en med Oscar Enestad:D Tack att du läser!

Svar: Det finns en imagine med Tanja och Omar och en med Juni och Felix, den med Thilda kommer inom en snar framtid! :)
THE FOOO

skriven
#2: Cecilie

Tror du jeg kan få en Imagine til? Og denne gangen med Oscar Enestad? Og mitt navn er Ceilie (om du ikke husker) Om ikke så går det helt fint, bare lurte :) elsker dine Imagines btw.

skriven
#3: johanna

skulle ja kunna få en imagine med Ogge, skulle varit jättesnällt<33

Svar: yes det är klart, ska fixa en så fort jag kan! <3
THE FOOO

skriven
#4: Kajsa Ekdahl

gud vad gulliga domhär är! <3 Skulle vilja ha en med Felix!! <333 / Kajsa

Svar: Tack så mycket! <3 ska fixa en så fort jag hinner! :)
THE FOOO

skriven
#5: Madde

kan du göra en med mej och felix :) tack isåfall <3

skriven
#6: Alexandra

Jag skulle vill ha en imagen med Felix. Skulle bli så lycklig om jag fick en.

skriven
#7: Lovisa

Skulle jag kunna få en imagine med Oscar? Skulle vara super schysst av dig! :) <3
Jag verkligen ÄLSKAR din blogg! <3<3<3

skriven
#8: pim

snälla kan du göra en Imagine till mig. det skulle betyda så mycket. och jag grät seriöst när jag läste dem. du är typ bäst. älskar det<3

skriven
#9: midori

Midori. jag vill ha en med felix. ps du är bäst och felix såklart.

skriven

Kommentera inlägget här :