Meddelande

Förlåt för att uppdateringen är så dålig men har precis börjat skolan och det är sjukt mycket plugg. Dessutom gör jag andra saker på min fritid än att blogga om killarna, även om det inte verkar som det haha MEN imorgon lovar jag att det kommer en ny imagine, så kolla in då! 
 
Men kommer iallafall satsa på imagines i framtiden och kanske även början på en ny novell (du har väl inte missat den gamla?). Som de flesta nog sett skriver jag imagines till de som önskar, dvs jag skriver en imagine med dem och en kille de valt. Denna kommer jag fortsätta med och det är bara att kommentera om du vill ha en! Jag försöker verkligen göra alla men en imagine tar ca 30 min till 1 timme att göra (komma på den, hitta en bild, skriva osv) oc jag ca 20 stycken i kö så det kan ta en stund innan just din kommer. Men den kommer komma, så ha tålamod. 
 
Och så vill jag tacka er som läser och kommentarer, de är ni som får mig att vilja fortsätta blogga och skriva. Tack!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Susanna Maria J

Så härligt :D

skriven
#2: Hanna

Hanna och Felix ❤️

skriven
#3: Cecilie

Du må huske at du ikke må stresse med å oppdatere! Selv om jeg alltid får et lite fangirl over meg når jeg ser at du har oppdatert her, men det skal ikke være noe stress.
Gleder med masse til novellen(e), det er alltid gøy å lese hva du har skrevet, jeg elsker det ;)
Masse lykke til videre <3
xxx Cecilie

Svar: tack tack tack! Det är så kul att du gillar det jag skriver, det gör mig verkligen glad! <3
THE FOOO

skriven
#4: Juni

Du är super på att blogga och jag vill jättegärna ha en ny novell. Din gamla var så bra och jag kan den nästan utantill. Lycka till med gymnasiet och allt plugg. Det är bara att säga till om du behöver hjälp med att komma på imagine. Hjälper dig gärna! Ha det bra och lycka till!

Svar: Tack så jättejätte mycket för allt fint! Det betyder mycket och gör mig jätteglad! Om du vill skriva en imagine/hjälpa till så får du gärna göra det, kika eller maila mig bara så kan vi fixa det (mina konaktuppgiter finns till vänster på bloggen)! :)
THE FOOO

skriven
#5: alva

min favorit är omar

skriven

Kommentera inlägget här :