Imagine - Therese & OG

Denna imagine är till Therese. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och vilken kille.
 
 
Du sitter på ditt rum och tittar på klockan. En timme kvar tills han kommer. Världens finaste kille. Din kille. Nämligen Oscar Molander, eller OG som kan kallas. Tar upp upp mobilen och skrollar igenom facebook, instagram och twitter men inget nytt har hänt. Kollar på klockan igen. Fortfarande en timme kvar. Tar upp datorn istället. Det första du ser när du öppnar datorn är bakgrundsbilden på dig och OG. Han står med armen kring dina axlar och pussar dig på kinden. Ditt hjärta tar ett skutt, som det alltid gör när du ser honom. Att man kan älska någon så mycket! Din mobil plingar till och du slänger snabbt en blick på den ihop om att det är någon av killarna. 
Nytt sms från mamma: Glöm inte att du ska plocka in disken innan Oscar kommer.
Disk? Tror hon på riktigt att du kan tänka på disk nu? Det plingar till igen.
Nytt sms från mamma: Om du inte gör det säger jag till Daff att du inte får träffa någon av killarna. Jag är allvarlig. Jag lovar du kommer ångra dig om du inte går till köket. Nu. 
Du vet innerst inne att din mamma inte är seriös. Hon skulle aldrig göra så. Men du tar det säkra före det osäkra och går mot köket. När du kommer till köket stannar du plötsligt upp.
- OGGE!! 
Du springer fram och slänger dig i din pojkväns famn. Han håller om dig.
- Åh vad jag har saknat dig Therese! Viskar han i ditt öra. 
- Jag har saknat dig också, jag älskar dig så mycket. Svarar du.
- Så du ångrar inte att du gick för att fixa disken? Frågar OG och nickar mot din mammas telefon som ligger på diskbänken. Du skrattar och slår honom löst på armen.
- Som straff får DU plocka in disken.
Han ler. 
- Okej då. Om du ger mig en puss först. 
Du låtsas tänka efter en stund. Sedan ställer du dig på tå och era läppar möts. Du känner hans händer smeka din rygg. Att det ens är möjligt att älska någon såhär mycket.

Kommentarer :

#1: Cecilie

Men aww😍😍😍 that was so cute😆 As I always say, your an amazing imagine writer😍😍❤ much love from Ceci

skriven
#2: Anonym

Hei, jeg vil gjerne ha en imagene om meg og Ogge. Jeg heter forresten Ingrid:-)

skriven
#3: maya

Jag vill ha en med omar

skriven
#4: Anonym

Jag heter Alva och det är ogge

skriven
#5: Anja

Jag heter Anja och vill gärna ha med Oscar, skulle du kunna kika mig på kik om du skriver en imaginen till mig? Min kik: anja.foooer , puss o kram <3

skriven
#6: Anonym

Skulle gärn Ha en med Oscar enestad. Heter Josefin
Du får gärna kika mig den på josefinhallman03

skriven
#7: Anonym

Jag heter Fereshta o det är ogge puss&kram 😘😘😘❤️❤️❤️

skriven

Kommentera inlägget här :