1 år sedan...

Idag är det exakt ett år sedan Vertigo på Skansen. Var ni där? Jag var där och det var så bra. TIden går fort och de utvecklas hela tiden. Den dagen var en av de bästa i mitt liv. Vill ni återuppleva (eller uppleva för första gången) konserten så filmade aftonbladet hela showen och det finns att se HÄR. Om mindre än en månad är det dessutom dags för 5th element och jag är så taggad.
 
Allt är så annorlunda från förra året. Killarna har mer scen vana nu och de är ett år äldre. För mig var första gången jag var på en av deras riktiga konserter och INGET kan slå den känslan jag kände när jag såg den kliva på scenen och musiken började. INGET kan slå den känslan jag hade i kroppen hela den konserten. Jag hade aldrig varit så lycklig någon gång innan.
 
Så om 5th element är din första konsert, se till att göra den perfekt. För du kommer ha så himla kul! Och om det inte är den första, då vet du vad du har att förvänta dig. Den bästa dagen i ditt liv. Var bara rädd om dig själv och alla andra så att ingen skadas. 
 
 
 Mina bilder från Vertigo. 

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag var där

skriven

Kommentera inlägget här :