Imagine - Ogge & Hanna

Denna imagine är till Hanna. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och favoritkille!
 
 
Du och Ogge ligger i din säng. Imorgon är det skola för dig, men Ogge har studiedag så han ska och dansa med killarna. Du ligger i hans famn och du känner hans jämna andetag mot din kropp. Du ler. Han är din och du älskar honom så mycket. Efter några minuter somnar även du tryggt i hans famn. 
 
Några timmar senare vaknar du vänder dig om för att kolla efter Ogge då du inte längre känner hans armar runt dig. Du rynkar pannan. Han är inte kvar. Du tittar på klockan, den visar 02:43. Varför är inte Ogge i sängen och sover? Du sätter dig upp i sängen och tassar ut från ditt rum. Du kollar igenom huset och när du kommer till köket ser du honom. 
"Ogge, vad gör du?" frågar du och ler. 
"Äter nattmacka." svarar han och ler retsamt. "Förlåt, det var inte meningen att väcka dig."
Du skrattar. 
"Det är lugnt, Ogge, jag vakande inte av dig, jag saknade dig bara." säger du och går fram till honom och tar hans hand. "Kom så går vi tillbaka och sover." 
Du drar lite i honom för att få honom att följa efter.
"Hanna, jag ska äta upp min macka." säger han och skrattar.
"Du och dina nattmackor." skrattar du. "Isåfall får du göra en åt mig också."
Han ler.
"Självklart ska du få en macka, min kära."
Du skrattar, ger honom en puss och viskar tack i hans öra. 
 

Kommentarer :

#1: Felicia

Kan jag snälla få en?

Felicia och Oscar :)

skriven
#2: josefin

josefin och ogge

skriven
#3: Rebecca

Rebecca och Ogge

skriven
#4: Smilla

ogge <3

skriven
#5: Anonym

Omar Rudberg och jag

skriven

Kommentera inlägget här :