Imagine - Anna & Oscar

Denna imagine är till Anna. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och favoritkille!
 
 
Du står i badrummet och borstar tänderna. I spegeln ser du dig själv, du ler. Just i denna sekund är du lycklig för världens bästa kille är din. Du spottar ut tandkrämen och ställer ifrån dig tandborsten. Sedan fixar du snabbt till ditt hår och ger dig själv ett leende i spegeln. Du går ut från badrummet och öppnar dörren till ditt rum. När du ser honom slår ditt hjärta ett extra slag, han tittar upp och ler åt dig.
- Fan va seg du är, Anna. Säger han och ler. Jag saknade dig.
- Jag borstade tänderna, det tog högt fem minuter. Säger du och skrattar. 
- Det är fem minuter för mycket utan dig. 
Han lägger ned telefonen och flyttar sig närmare väggen så att du ska få plats bredvid honom. Du lägger dig där och han kramar om dig. 
- Godnatt. Viskar han tyst. 
- Jag älskar dig, Oscar. 
 

Kommentarer :

#1: Elin

Omar

skriven
#2: Carro

Omar <3

skriven
#3: Ida

Kan jag få en imagines av Ogge

skriven
#4: Smilla

Kan jag få en imagines av Oscar

skriven
#5: Elin

Hej jag skulle Järna vilja ha en imagines av Omar 😸😺🙏🏻

skriven
#6: Elin

PS jag älskar GLASS🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦

skriven

Kommentera inlägget här :