Imagine - Caitlin & Felix

Denna imagine är till Caitlin. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och din favoritkille!
  
 
 
 Du är på killarnas signering och har stått i kö i vad som känns som flera timmar. Dina vänner har tjatat om att gå därifrån eftersom de inte orkat vänta, men du ville stå kvar. Du skulle träffa killarna. Till slut gick dina vänner och du stod ensam kvar i kön. Efter ungefär en kvart kommer du fram. Först sitter Omar, du lägger fram cdn och han signerar den. Sedan kollar han upp på dig. När han möter din blick får han ett förvånat ansiktsuttryck och sedan ler mot dig. Efter det slänger han ett menande öga mot Felix på andra sidan bordet. Felix kollar upp på dig, ser ännu mer förvånad ut en Omar gjorde och ler sedan stort. Du tittar fundersamt på Omar men han bara skrattar till svar. 
Du går vidare och kommer till OG och sedan till Oscar. Båda ler mot dig och signerar plattan. Sedan kommer du fram till Felix. Du ger honom cd och han tar emot den, skriver sin autograf och räcker fram den till dig. Du tar emot den, men han släpper inte. 
"Nope, först vill jag ha en puss" säger han och fliner snällt mot dig. Du tittar förvånat på honom. Fattar ingenting. Sedan tittar du på Oscar med förhoppningen att han ska förklara för dig och det gör han. 
"När vi stod på scenen förut såg Felix dig, och han gillade vad han såg" svarar han och ler. "Han sa att han gärna skulle lära känna dig och sedan slog vi vad om ifall du skulle komma på signeringen eller inte."
"OCH DU KOM!" Tjöt Felix glatt. "Så därför är det ödet som vill att vi ska lära känna varandra." 
Du skrattar men förstår knappt vad som hänt. 
"Kan jag få ditt nummer?" frågar Felix blygt. Du nickar och börjar rabbla siffrorna. 
"Vad ska jag skriva för namn?" frågar Felix när han skrivit hela nummret.
"Caitlin" svarar du.
"Okej Caitlin, jag smsar dig sen." Säger han och blinkar med ena ögat. Han skrattar och nickar till svar och börjar sedan gå därifrån.
"Caitlin, du glömde din cd!" Ropar Felix. "Men du får fortfarande bara tillbaka den om jag får en puss."
Du vänder om, går fram till Felix och ger honom en puss på kinden. Han ler och ger dig skivan.
"Vi ses."
"Vi ses".

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag vill gärna ha en, heter Linnea och Oscar är min favorit :)

skriven
#2: Lovisa

Jag vill gärna ha en imagine. Jag heter Lovisa och min favorit kille är Oscar. ❤️😍

skriven
#3: Lovisa

Jag vill gärna ha en imagine. Jag heter Lovisa och min favorit är Oscar. 💎💕

skriven
#4: Ida

Jag vill gärna ha en, heter Ida och Felix är min favorit <3

skriven
#5: Ajla

Hej! Jag har skrivit innan och jag har fortfarande inte fått en imagen så snälla kan jag få en min favorit är Felix ❤️💋😂

skriven
#6: Caitlin

Tack den va jättebra❤️

skriven

Kommentera inlägget här :