Vanliga frågor

Jag har en ask som tillhör bloggen som ni kan hitta HÄR. Där svarar jag på frågor om mig, bloggen och såklart om killarna. Men det händer ofta att jag får samma fråga så därför tänkte jag svara på de vanligaste frågorna i ett inlägg. Om det är något ni undrar få ni gärna antingen kommentera inlägget eller skriva på ask, jag svarar vilket som. Skriv gärna om ni vill ha mer sånna här inlägg! :)
 
 
Kan du starta bloggen igen?

Ja, jag ska försöka uppdatera mer. Håller på med en del imagines och så, men vad vill ni helst läsa om? Typ updates, novell/imagines, visste du att, gamla videos, edits osv, vad tycker ni? Det är ni som läser så jag skriver om det ni vill! 
 
Kan jag få era autografer?

Jag är inte the fooo utan bara en foooer så jag kan inte hjälpa dig.. Men för att få deras autografer måste du antingen träffa dem eller gå på deras signeringar eller liknande, kan du inte göra det testa att maila: [email protected], vet inte om det funkar men det är värt ett försök :)
 
Kan ni komma till "en stad"?
 
Jag är som sagt inte någon av killarna och jag känner dem inte. Jag kan inte göra någonting för att få dem att komma till din stad, men någongång kommer de säkert komma!
 
Hur ser Felix drömtjej ut?

Han har sagt att han gillar tjejer som är sig själva. Det finns ingen typ, utan blir man kär så blir man. 
 
Bor du i Stockholm?

Nej, tyvärr gör jag inte det.
 
Har du träffat killarna?

Nej det har jag inte gjort, bara sett den på konserter. Vill sååååå gärna träffa dem och kramas lite <33
 
 

Kommentarer :

#1: Cecilie

Siden du spurte om hva vi vil lese så vil jeg gjerne lese/se: Edits, imagines, noveller og kanskje oppdatere litt om dem :)
Glad å se deg oppdatere igjen <3
Love you :*
xxx Cecilie

skriven
#2: Lovisa

Jag vill gärna se mera imagine's och läsa en ny novell, edits och visste du att..
Xoxo Lovisa :)

skriven
#3: Alva

Hej
Vet du vart i Stockholm the fooo conspiracy kommer komma när dom ska fira Oscars födelsedag?
Vet du vilken tid?

skriven

Kommentera inlägget här :