Imagine - Maya & Omar

 Denna imagine är till Maya. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och favoritkille! 
 
 
Du och dina kompisar är ute och shoppar. Som vanligt har ni jättekul, men du mår inte riktigt bra. Efter någon timme bestämmer du dig för att åka hem istället och kramar om dina vänner och säger hej då. Du går ut ur gallerian och sätter dig på busshållplatsen. Du lägger ned huvudet i dina händer för att dämpa smärtan så mycket som möjligt. Då känner du hur någon lägger en hand på din rygg. Du lyfter upp huvudet och möter ett par ögon tillhörade en ursnygg kille.
"Hur är det?" frågar han. 
"Jag- jag har lite-asså-inte-så-mycket-men-lite ont i huvudet." stammar du fram genom all nervositet. Han tittar medlidande på dig och rynkar pannan lite lätt. 
"Blir det bättre om du får en kram tror du?" frågar han och du skrattar lite lätt.
"Det är värt ett försök." svarar du och jag lutar sig mot dig. Han omfamnar dig och du känner hans kropp mot din i flera långa sekunder innan han drar sig bort.
"Hjälpte det?" frågade han och log charmigt.  Du skattar och nickar till svar. Han ler.
"Har har du mitt nummer, ifall du får ont igen och vill ha en till kram alltså... Eller om du barar vill ha en kram. Eller ring mig sen bara." säger han, reser sig från hållplatsen och går på bussen som precis kommit. När bussen försvunnit sitter du där, men hans nummer i handen och ler. 
 

Kommentarer :

#1: Sofie

jag skulle jätte gärna vilja ha en imagine, jag heter Sofie och min favoritkille är Ogge/Olly

Svar: yes, har nu publicerat den på bloggen :)
foooersforever.blogg.se

skriven
#2: Anonym

Hej skulle jättegärna vilja ha en med ogge/Olle jag heter Hanna

Svar: Din imagine kommer på fredag! :D
foooersforever.blogg.se

skriven
#3: Elin

Hej jag heter Elin och jag vill jätte Järna ha en med Omar

Svar: Din imagine kommer upp imorgon vid lunch!
foooersforever.blogg.se

skriven
#4: Anonym

Martina och omar

skriven

Kommentera inlägget här :