Imagine - Cecilie & Oscar

 Denna imagine är till Cecilie. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och favoritkille! 
 
 
Du sitter på engelskalektionen och lyssnar på när läraren berättar någonting om någonting du inte bryr sig om. Du tittar på klockan hela tiden, men den verkar inte gå framåt. Du kan se din Oscar sitta där på bänken utanför skolan och vänta på dig. Din mobil tänds och skärmen säger:
Nytt sms från babe: Det är 14 min och 34 sekunder kvar tills vi ses.
Du ler. Och tar diskret upp mobilen för att inte läraren ska märka. Du kollar på klockan och skriver: "nu är det bara 13 min och 53 sekunder. Skicka. Några sekunder senare får du svar. 
Nytt sms från babe: Jag älskar dig så mkt <3 saknar dig, kom uuuut!!
Du skrattar lite för dig själv och räcker upp handen. Du lärare nickar ut dig.
"Jag måste gå på toa, kan jag få göra det?
Läraren lyfter på ena ögonbrynet och ser inte nöjd ut men nickar ändå och säger att det är okej. Du drar med dig din telefon och smiter ut ur klassrummet och ner på skolgården. När du ser honom kommer fjärilarna. Att man aldrig ska lära sig hur snygg han är och hur mycket man faktsikt älskar honom. Han hör dina fotsteg, tittar upp och era blickar möts. För en sekund stannar världen och det enda som finns är ni två. Sedan flyger Oscar upp från bänken och lägger armar runt dina axlar. 
"Jag tror du skolkar nu Cecilie." Säger han och ler busigt. "Men det gör inget för jag älskar dig."
 

Kommentarer :

#1: Cecilie

Hahahaha. Ikke uvanlig av meg og skulke😂😂 hadde med glede gjort det for Oscar😂😍 Tusen takk for denne imagine, har savnet og lese dine imagines og at jeg fikk en egen😍😍 tacccckkkkk

skriven
#2: Sara

Her! Skulle supergärna vilja ha en med Felix :D Heter Sara :)

skriven
#3: Sara

Hej ska det stå, lol

skriven
#4: Ida

Hej, jag skulle spuergärna vilja ha en imagine med Oscar :D

skriven
#5: Ida

Hejsa!! Jag är inte hon Ida som skrev förre mig men jag undrar om du skulle göra en imagine på mig och Ogge alltså Olly de sku va kul om du skulle kunna göra det! C:

skriven
#6: Alma

Skulle jättegärna vilja ha en med Oscar:)

skriven

Kommentera inlägget här :