My girl etc.

 Här överst kan ni lyssna på killarnas nya låt My Girl. Vad tycker ni?? Jag älskar den!! <33 Sen kommer lite information om tävlingen #mygirlcompetionen, om ni har fler frågor om den är (eller något annat) ärdet bara att skriva en kommentar!! Sen i slutet kommer en video från #mygirllivestream! Puss och kram!! :)
 
 
 
 

Don't forget you have a chance to hang out with us and get some surprises if you enter the #MyGirlCompetition. | Show...

Publicerat av The Fooo Conspiracy den 29 januari 2016
 
Detta var den ända video från livestreamen från igår som jag kunde hitta på internet än så länge, den är dock utan ljud...
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Tävlingsfrågor: När avslutas den? Om man inte har Apple kan man inte va med då? Finns de något annat sätt för dom? Tack på förhand

Svar: Jag har försökt hitta ett slutdatum jättelänge men det finns inget, så skulle tro att det inte är bestämt än... Tror faktiskt inte att man kan delta om man inte har tillgång till iTunes på något sätt tyvärr :((
foooersforever.blogg.se

skriven
#2: Anonym

Var livestreamar dom?

Svar: http://twitcam.livestream.com/gjic2 <-- där, men nu är den slut så det går inte längre att se :/
foooersforever.blogg.se

skriven
#3: Anonym

Skulle du kunna lägga upp en annan video från livestreamen om du skulle hitta en med ljud senare?

Svar: Jaa så fort jag hittar någon kommer jag lägga upp den!!! :)
foooersforever.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :