Fakta Felix Sandman

Namn: Felix Wilhelm Sandman
Född: 25 oktober 1998
Bor: Stockholm, Värmdö
Favoritmaträtt: Fondue & sushi
Hemlig talang: Skidor
Stjärntecken: Skorpion
Relationsstatus: Relation med Lovisa Bengtsson
Husdjur: Jack Russell-terriern Dante och en katt som heter Mimmi
Längd: Ca 180 cm 
Skola:  gick 9an på lemshaga och dansar på base 23 i Stockholm, han går dock på gymnasiet nu
Familj: Pappa Magnus, mamma Cecilia (skilda), storasyster Felicia och småsyskonen Theo och Samuel
Idol: Ed Sheeran
Favoritvolt: "Jag skulle säga att jag är en allätare"
Roll i gruppen: Den galnaste med sjukast humor, kommer dessutom alltid försent (okej det har blivit bättre sista tiden). I vissa fall har han även "ledarrollen"
 Övrigt:
  • Var med i "Tittarnas Wild Kids" 2011 (intervju)
  • Han skulle vilja resa till något exotiskt ställe
  • När han var liten var han jätterädd för att ta upp hundbajs
  • Har varit med i "Felix-reklamen"
  • Dansat sedan han var 4 år
  • Var med på Grammisgalan 2012 och dansade
  • Haft twitter sedan november 2011
  • Faller lätt för raggningsrepliker
  • Vill alltid ha snygga käder, även när han t.ex. dans
  • Ser du någon som rullar runt på golvet och låter som en kyckling är det till 99% chans Felix
  • Kan spela både piano och gitarr
  • Har en limegrön cross
  • Var med i varning för barn 2011
Instagram@FelixSandman, Twitter@FelixSandman, Vine@Felix Sandman
Har inte kik, ask eller liknande!!
                 
 
 
 
Fakta Felix Sandman

Kommentarer :

#1: Anonym

Ogge fakta

Svar: Fakta om Ogge inlägget -->http://foooersforever.blogg.se/2013/july/fakta-ogge-2.html
Eller hur menade du? :)
THE FOOO

skriven
#2: Anna - Maria

Jag älskar er ni är best

Svar: ååh tack du! <3
THE FOOO

skriven
#3: Ida

Fick reda på att han var skorpion som jag🙈
Måste bara fråga om vart dems studio ligger! Har gått runt idag och igår och typ letat, idag väntade jag vid tåget till Göteborg men missade han när jag skulle köpa dricka. TYPISKT

Svar: Ååh va coolt! Jag är faktiskt också skorpion! :D Jag kan tyvärr inte säga vart studion ligger. Men fett tråkigt att du missade honom! :/
THE FOOO

skriven
#4: Anonym

jag älskar er

Svar: Älskar dig också :*
THE FOOO

skriven
#5: jenna

felix,oscar,oscar,omar ni är bara bäst jag älskar er puss så hörs vi <3 :*

Svar: Vi är inte the fooo men vi älskar er ändå :*
THE FOOO

skriven
#6: Anonym

Undrar vad alla killarnas favorit färger är

Svar: Felix och Omars är blå. Dem andra är vi osäkra på men vi kan nog fixa fram svaret (:
THE FOOO

skriven
#7: Jessie

I LOVE FELIX

skriven
#8: Erica

Hej jag tycker att ni är bäst och ni har bra music.

skriven
#9: Aia

Jag älskar er musik och undrar om ni gillar tjejer men sjal ?

Svar: Det är inte vi som är killarna utan vi är bara fans, men jag är säker på att de gillar dig precis som du är!
THE FOOO

skriven
#10: Hanns

Tack det var jag som fråga och var anonym

skriven
#11: Hanna*

Menade Hanna

skriven
#12: Hanna

Skulle du/ni kunna skriva fakta om alla snälla skulle vara jätte bra!❤️

Svar: Det finns fakta om alla killarna i gamla inlägg ❤️ är det något speciellt som du vill veta är det bara att fråga!
THE FOOO

skriven
#13: kajsa

Jag älskar er the fooo

Svar: Vi är inte killarna utan vi är vara vanliga foooers ❤️ men vi älskar dig ändå
THE FOOO

skriven
#14: Anonym

Hej :) Hade varit kul om du/ni kunde skriva vad det gillar för tjejer..! Ett tips bah:D //jag vill veta det

Svar: Kan svara på lite frågor i ett inlägg senare, men kan svara här också. De har sagt i en intervju att de tjejer som är sig själva :)
THE FOOO

skriven
#15: Anonym

Hej Undrar hur gammal dem är ?????

Svar: Omar och Felix är 14 men fyller 15 iår, ogge och Oscar är 16 :)
THE FOOO

skriven
#16: Anonym

Undrar om dom skulle kunna dejta ett fan?

Svar: Ja det skulle de kunna, en foooer är en vanlig människa så bara man lär känna varandra först så. Därför är det stora problem om man vill bli tillsammmans med någon av dem inte att man är ett fans utan att det är svårt att lära känna dem :)
THE FOOO

skriven
#17: Amanda

Älskar dig Felix<3 stick och brinn Justin!

skriven
#18: qamar

varför heter ni the fooo sen jag vill att ni ska skriva om er själva snälla jag älskar er min mobil de finns bara om er

Svar: Första bokstaven i allas namn :)
THE FOOO

skriven
#19: qamar

kan ni skriva om villken saker ni gillar och villken tjejer ni gillar hur dem ska se ut. har ni vaorit färg eller music svara snälla jag älskar er såååååååååååå mycke puss på alla.

Svar: Dom gillar tjejer som är sig själv. Det andra kan vi ta reda på och skriv a ett inlägg om senare :)
THE FOOO

skriven
#20: nathalie

Hej Omar jag älskar er alla

Svar: Hej Natalie, älskar dig också
THE FOOO

skriven
#21: sara

jag älskar er jätte myckey

skriven
#22: sara

jag älskar er så mycket och jag skulle bara dö om jag fick träffa er ni e bara bäst eran musik gör mig galen det e som om jag e besatt!! :)

skriven
#23: Moa

Vad är Felix favorit låt? ... Älskar din blogg du skriver om allt möjligt som är rolig😉❤️

Svar: http://open.spotify.com/user/thefooomusic/playlist/0kQOc50ddZZShwXGxTaDAj <-- länk till Felix playlist på Spotify. Där kan du se låtar han lyssnar på.
Åh vad kul att höra! ❤️
THE FOOO

skriven
#24: frida & jennifer

Finns det nån mail man kan nå dem på ?

THE FOOO

skriven
#25: emma

kan man maila dem ? vad är mailen isåfall ?

skriven
#26: Freja

Jag älskar er och jag vill sjukt gärna ha din mejl så jag kan skriva där

Svar: Vi är inte The Fooo om ni tror det men våra mejl uppgifter finns i texten vid profilen på bloggen
THE FOOO

skriven
#27: Isabell

Åh älskar Er!
Ni måste komma till Göteborg! LOVE YOU😍😍

Svar: Vi är inte the Fooo om ni tror det , men vi älskar dig!
Dem var i Göteborg förra helgen
THE FOOO

skriven
#28: Olivia

Jag gjorde min blogg månaden 2013 dag 15 då när jag skulle leta efter fakta så upptäckte jag denna sida så nu ÄLK´SKAR JAG DEN!!

skriven
#29: Moa

Men var söker man på http://open.spotify.com/user/thefooomusic/playlist/0kQOc50ddZZShwXGxTaDAJ jag hittar inte det?

Svar: Du menar dems spotifylistor? Dem finns på thefooo.com
THE FOOO

skriven
#30: Hedda

Jag är skorpingion och älskar felix han är bäst!!!!!!!!! Tack så mycket

skriven
#31: Anonym

Har nån av dom kik?

Svar: nej det har de inte :)
THE FOOO

skriven
#32: Michiii

Hej!
Jag älskar the fooo! Och jag undrar hur lång Omar är? Och om någon har kik vad heter dom? Puss på er foooer:*

Svar: Jaaaa, de är bara bäst!! Omar är ca 170 cm och ingen av killarna har kik (vet inte om de har någon privat men inget de gått ut med iallafall) :*
THE FOOO

skriven
#33: Viktoria

Hej!
Jag älskar er! Jag och mina kompisar var på konserten i Globen när Justin Bieber hade sin sista konsert den 24/4
Sen kom ju ni up ni var så bra att min kompis försökte få biljetter!
Hoppas att vi kan få biljetter! Love ya <3<3

Svar: <3
THE FOOO

skriven
#34: Emma

Jag älskar Felix, och min mamma heter också Cecilia ;)

skriven
#35: Amanda

Om ni är the fooo kan ni komma hem till mig snälla

Svar: vi är inte the fooo tyvärr..
THE FOOO

skriven
#36: Anonym

Hej

skriven
#37: Elin

Ni Äe bäst! Ni Äe sötas/snyggast! Jag kommer till eran konsert den 25 april kommer om 15 dagar till Göteborg hoppas vi ses nån gång för ni ger mig en bättre dag:) I love The fooo
Ogge Oskar Omar och Felix Love! 2014-04-14 /Elin<3

skriven
#38: Elin

jag Menar 11 dagar

skriven
#39: Roza

FELIX snälla får ja träffa er ja älskar er så sjukt mkt ska nu veta❤️❤️❤️❤️😘💋

skriven
#40: Roza

FELIX kan ja få ditt numer eller kik eller nåt❤️❤️😘

skriven
#41: Roza

Eller kanske nån stans där man kan schatta❤️😘

Svar: Om du vill ha kontakt med killarna är det instagram, Twitter eller Facebook som gäller, är det viktigt kan man maila crewet :)
THE FOOO

skriven
#42: Anonym

Jag älskasrer

skriven
#43: Anonym

Jag älskasrer

skriven
#44: linda

jag ville säga att jag älskar the fooo
älskar felix

skriven
#45: mai

I Love the fooo

skriven
#46: mai

Hej ogge I Love you jag älskar dig och er

skriven
#47: ANONYM

JAG ÄLSKAR THE FOOO SÅÅÅ JÄVLA MKT SKULLE VILJA TRÄFFA DOM <3

Svar: SAMMA HÄR, DE ÄR DET FINASTE JAG VET OCH JAG SKULLE GÖRA ALLT FÖR EN KRAM <3
THE FOOO

skriven
#48: kevin

Felix vad är ditt telefonnumer

Svar: jag som äger bloggen är inte och har ingen kontakt med killarna. :)
THE FOOO

skriven
#49: wilma

Vem startade the fooo Conspiracy?

Svar: Det har the artist house som gjorde en audition som Oscar, OG och Felix kom till, de frågade sedan Omar om han ville vara med, och det ville han! :) Så alltså var det the artist house! :)
THE FOOO

skriven
#50: emma

vad är oscars favorit plats /land

Svar: Jag vet inte vilken hans favoritplats är, men jag vet att han gillar att vara i sin sommarstuga i Dalarna! :)
THE FOOO

skriven
#51: emma

vilken bok tycker du om??
PS:ni är bäst THE FOOO!!

skriven
#52: Anonymt

Jag älskar verklige er ni gör så bra fakta om the fooo.Men har en fråga vilken är deras favorit låt av alla i hela världen?

skriven
#53: Tjejen som undrar

Har de någon blogg eller vad heter den isåfall

Svar: nej det har ingen blogg, de har bara deras hemsida (http://thefooo.com/index2.html) :)
THE FOOO

skriven
#54: Anonym

Hej hur kan man chatta med the fooo

Svar: Det enklaste är twitter eller instagram, de har inga andra socialamedier för sina fans :)
THE FOOO

skriven
#55: Anonym

The fooo betyder allt för mig sen mina föräldra skilde sig och jag skulle vilja träffa dem så himla mycket men min mamma säger att det är omöjligt att jag får träffa dem
Från en tioåring
PS jag älskar eran blogg

Svar: Hej! Visst är dem bra, de får mig att må i svåra stunder. Det kan vara svårt att träffa dem, men det är inte omöjligt. Jag har inte heller träffat dem men jag har kvar hoppet! Tills du får träffa dem får du nöja dig med bilder, videor och texter! <3 Kram Alexandra!
THE FOOO

skriven
#56: Inana

Jag älskar the fooo

skriven
#57: Melinda

Jag älskar er över hela mitt hjärta och ni kommer alltid finas där

Svar: <333
THE FOOO

skriven
#58: Anonym

Har dom gmail och kan man maila felix sandman i så fall?snälla svara så snabbt som möjligt. (:

Svar: Han har ingen offentlig mailadress tyvärr
foooersforever.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :