Fakta Ogge Molander

Namn: Oscar Hans Olof Molander
Smeknanm: Ogge/Olly
Bor: I stockholm
Familj: Mamma Helena, pappa Hans och två bröder, Erik & Gustav
Född: 24 februari 1997
Relationsstatus: Singel 
Stjärntecken: Fiskarna
Favoritmat: Fondue och potatisgrattäng
Husdjur: En hund som heter Rocky
Längd: 176 cm
Skola: Enskilda Gymnasium, estisk dans
Favoritvolt: Framför allt kicks, men även side och front
Roll i gruppen: Mest ordningsam och vuxen, finns det regler så följer han dom. Han brukar även t.ex. se till så att Felix som alltid är sen kommer i tid till viktiga saker
Övrigt:
  • Gillar att åka skateboard
  • Är grym på att dansa
  • Hans favoritämnen är musik och idrott
  • Om alla kepsar i hela världen försvann skulle han börja gråta
  • Var med på "min stora gala" och dansade med David Lindgren
  • Är den "coola, lugna, softa killen som tar det chill" i bandet enligt Oscar
  • Dansar på "Base 23" i Stockholm
  • Har aldrig rökt, och vill aldrig göra
  • Började dansa när han var 3 år och har alltid sjungit
  • Gillar tjejer som är aktiva och vill göra saker
  • Vill se bra ut och ha snygga kläder hela tiden, även när han tränar dans eftersom han ser sig själv i spegeln
  • Gjort 'Nattmacka The Movie'
 
Instagram@OGMolander, Twitter@OGMolander, Vine@Oscar Molander
Har inte ask, kik eller liknande!!
                      
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: ebba

jag har läst någonstans att ogge fyller år 24 februari

Svar: Ja det är rätt, har ändrat det nu. Tack!
THE FOOO

skriven
#2: julitza

är omar 14 år

Svar: Ja han är 14, men fyller 15 den 12 november :)
THE FOOO

skriven
#3: Rebecka

Hej!! Jag är en stor Foooer och ÄLSKAR eran fakta,noveller mm. ni är såååå grymma!!!! Kram <3

Svar: Tack så jättejätte mycket! <3
THE FOOO

skriven
#4: Leonora

Jag tycker att Ogge är snig sot ock gullig jag önskar att jag var der och krama Ogge kram och pussar från Leonora <3<3<3<3

Svar: ja visst är Ogge fin! <3
THE FOOO

skriven
#5: leonora

A han är fin ock söt <3<3<3

skriven
#6: Fooer

det står inte om hans familj?

Svar: Nu gör det!
THE FOOO

skriven
#7: Foooer

vad heter ogges föräldrar???

Svar: De heter Hans och Helena :)
THE FOOO

skriven
#8: Anna

Hej vart kan man se nattmacka the movie❤️

Svar: Det var en grej han gjorde på twitter, han gjorde också flera delar. Här har du en del https://twitter.com/ogmolander/status/356130717429805056 men är inte säker på om man kan hitta själva filmen, tror det var på vine så den kan vara borttagen.. :)
THE FOOO

skriven
#9: Anonym

Hej

skriven
#10: Anonym

Hej jag heter Ida och jag tycker att ni är så sötta och goliga puss & kram

skriven

Kommentera inlägget här :