Fakta Omar Rudberg

Namn: Omar Josue Rudberg
Född: 12 november 1998
Skola: Varlaskolan i Kungsbacka
Ursprung: Föddes Venezuela men flyttade till Sverige i Juni 2005
Bor: Utanför Göteborg, i Åsa
Längd: Ca 173 cm 
Relationsstatus: Singel
Familj: Mamma Wilnur och låtsaspappa Thomas 
Stjärntecken: Skorpion
Förebilder: Michael Jackson, Beyonce & Rihanna
Favoritfärger: Blå, Grön & lila
Favoritmat: Enchiladas
Husdjur: Inga, men skulle vilja ha en hund
Roll i gruppen: Galnast och roligast, nästan alltid full av energi. Bäst på parkour. Enligt många bäst på att sjunga.
Favoritvolt: Rondat backflip
Övrigt:
  • Var med i talang (Länk)
  • Är busig och enligt Felix och lite klantig
  • Sjöng och dansade med Eric Saade på Kristallgalan (TRÄNING & SHOWTIME)
  • Gillar godis väldigt mycket
  • Är ofta väldigt sprallig och har svårt att sitta still, men blir lätt sur om han inte har ätit
  • Var med i Julias stjärnskott 2011
  • Har gått om en klass, går alltså i 8:an
  • Det var Omars mormor Nurmiria (som tyvärr är död nu) som lärde honom att dansa, sjunga och leka artist
  • Var med i 'Junior Eurovison song contest 2011' med låten 'inget val'
  • Är väldigt nära sin bästa kompis Mira Ingerstam
  • Kan inte sitta still
 
Instagram@OmarRudberg, Twitter@omarrudberg, Vine@omar rudberg
Har inte kik, ask eller liknaden!!
                          
 
                       

Kommentarer :

#1: leslie

när kommer omar till gävle ?

skriven
#2: julitza

När kommer the fooo till gävle . för du är så bra och snygga och cool , söta
<3<3<3<3<3

Svar: Jag vet inte riktigt, det ända stället som de har sagt att de ska komma och sjunga på än så länge är sommarkrysset, men med tanke på hur stora de har blivit behöver du nog inte vänta så jättelänge. Lovar att skriva ett inlägg så fort jag vet!
THE FOOO

skriven
#3: linda

Hej jag skulle fråga om du kunde göra en the fooo novelle(bara frågar)för att jag gillar att läsa oom du har så kan du kanse börja med det eller?? vill bara läsa noveller om the fooo jag är addicted snälla!<3:)

Svar: Hej! Ska kanske börja med en novell, så håll utkik! :) <3
THE FOOO

skriven
#4: Lwam

Vilka av the fooo har ask?

Svar: Ingen. Inte som jag vet iallafall (:
THE FOOO

skriven
#5: Lwam

Vilka av the fooo har ask?

Svar: Ingen tror jag
THE FOOO

skriven
#6: Me122

Hur gammalt ska ett fans vara som yngst för att kunna dejta någon i the fooo😊??
Och hur gammalt ska ett fans vara som ellst för att kunna dejta
Någon i the fooo☺️??

Svar: Vet inte vad killarna tycker men jag antar att det beror på personen, men kanske inte mer är ca 3 år skillnad skulle jag inte tro :)
THE FOOO

skriven
#7: Alice

hur gammal som yngst kan man vara för att dejta Omaar *-*

Svar: Det har inte jag koll på men nåt år i mellan kan det väl vara
THE FOOO

skriven
#8: Molly

Ni är så bra jag är ett stort fan jag tycker Omar är jätte snygg och skulle vilja träffa er någon gång <3

Svar: Vi eller the Fooo? Hah. För vi är inte the Fooo (:
THE FOOO

skriven
#9: Molly

Jag är också 13 år och jag skulle gärna dejta Omar <3

skriven
#10: Anonym

jag är 12år och jag skulle vilja dejta omar för jag är så sjukt kär i han !!<3

skriven
#11: Anonym

jag är 12år och jag skulle vilja dejta omar för jag är så sjukt kär i han !!<3

skriven
#12: hanna

jag är 12-13 snart 13 och jag skulle vilja dejta omar för jag är så skjut kär ihan men var i Kungsbacka bor han

Svar: Åsa
THE FOOO

skriven
#13: fooer

Hur gammal ä omar?

Svar: 15 idag <3
THE FOOO

skriven
#14: Maria

Vart bor Han? väg och nummer???? PS I LOVE HIM<3<3<3 DS

Svar: It's a secret i can't tell
THE FOOO

skriven
#15: Ylva

hallå på familj står det ju bara hans mamma och hans pappa, men han har ju en bror också!

Svar: Om du menar Ciego är han bara Omar's kusin
THE FOOO

skriven
#16: Amanda

KOM till GBG OMAR<3<3333

skriven
#17: Felicia:)

När kommer ni killar till Malmö ?
Skulle va över grymt om ni kunde komma . :D
Jag och min kompis är stora fan till er :)
Och omar bor inte du i Göteborg ? pendlar du till Stockholm hela tiden? Eller kommer dom till dig ? Hur gör ni med de ? Puss hoppas vi träffas i Malmö ❤️

Svar: Hej! Vi är inte killarna utan bara några foooers :) Dom kommer nog komma till Malmö någongång snart, men har inte gått ut med något sånt just nu. Det är rätt, Omar bor i Göteborg, men tillbringar väldigt mycket tid i stockholm med de andra. Det är nästan alltid Omar som åker till dem och inte tvärtom eftersom det är i Stockholm det mesta finns :) Hoppas du får träffa killarna snart! <3
THE FOOO

skriven
#18: Felicia

Vad heter omars kusin som är med dom ofta ?
Det är en tjej jag menar

Svar: Vad jag vet har han ingen tjejkusin (men jag kan ju såklart ha fel), men han är ofta med sin bästavän Mira :)
THE FOOO

skriven
#19: Ronja

kan jag få ditt telefon nummer snälllaaaa ps ÄLSKAR DIG

skriven
#20: Ronja

kan jag få ditt telefon nummer snälllaaaa ps ÄLSKAR DIG

skriven
#21: nadine

Jag tänkte bars om jag fick fråga vary no är I 18 April on no är I landskrona Ville bars kanske fråga on no labels kinds komma då

skriven
#22: Omars Fru<333 Thilda

Hej!
Vet du när dem har en konsär i stockholm?
PS. Älskar din blogg och snälla sluta aldrig blogga du kan bli en stor bloggare!
PPS. Du är bäst på det du gör!

Svar: Den 5 April :) tack! :D
THE FOOO

skriven
#23: jonna

du är sötaste i THE FOOO LOVE YOU<3<3<

skriven
#24: jonna

DU ÄR SÖTASTE I the fooo<3<3

Svar: <333
THE FOOO

skriven
#25: Maria

Jag vill trefa dig!!!
I lave you

skriven
#26: jonna

snälla sms mig pleas LOVE YOU<3<3

skriven
#27: Michelle

HAHHAAH, typ alla tror att ni är the fooo xD iallafall så älskar jag Omar <3

Svar: Haha jag vet :p älskar honom också! <3
THE FOOO

skriven
#28: anonym

än vet du hans telfonnnumer skulle. ville ha de. när flyller år han.

Svar: Har inte hans nummer :( Han fyller år den 12 november <3
THE FOOO

skriven
#29: Anonym

kan vi få omars telefonnummer snäla

skriven
#30: Anonym

kan vi få hans telefonnummer snäla

Svar: Ledsen men har inte det :(
THE FOOO

skriven
#31: Anna

Kan du be Omar filma en video när han hälsar till mig

Svar: jag har själv aldrig träffat killarna, och kommer kanske aldrig göra. Men OM jag gör det så kan jag be Omar göra en hälsning!
THE FOOO

skriven
#32: Nora Molin

När kommer the fooo till Motala?
Det skulle betyda guld om dom kom till Motala :)

Svar: Det är just nu inte bestämt något datum då de kommer till Motala, men de kommer nog göra det snart skulle jag tro! :)
THE FOOO

skriven
#33: Amanda

Hejj<3 Jag har en liten fråga. KAN man vara 11 år och dejta Omar? x)

Svar: Jag vet inte eftersom jag inte vet vad Omar tycker men det som spelar mest roll är personligheten, fast det är ju en stor skillnad på 11 och 15 dock. Men det kanske går! :)
THE FOOO

skriven
#34: moa

jag älskar dig puss

Svar: <3
THE FOOO

skriven
#35: maria andrea

jag älskar omar för jag kommer från venezuela

skriven
#36: maria andrea

te amo omar det betyder jag älskar dig.....

skriven
#37: maria andrea

jag dör om jag ser omar
älskar dig puss cram

skriven
#38: maria andrea

jag kan inte tro på det.......

Svar: Vad kan du inte tro på? (:
THE FOOO

skriven
#39: maria andrea

Att jag har dom i kik
Vetnivad omar har kik han heter omarjosuerudberg

Svar: Förlåt men jag är 99% säker på att den är fake för Omar har själv sagt att han inte har kik och det finns massor med konton som är fake så tyvärr :/
THE FOOO

skriven
#40: Diana

Hej, jag undrar vad är hans mobilnummer??

//Diana

Svar: Han ger inte ut sitt nummer utan använder det tyvärr bara privat.. :)
THE FOOO

skriven
#41: En äkta foooer

Hur gammal är dem

Svar: Omar och Felix är 15 år (födda 98) och Oscar och Ogge är 17 år (födda 97) :)
THE FOOO

skriven
#42: Tilde

Jag skulle gärna vilja träffa The FOOO på torget allto i Östersund men inte när dom sjunger men när dom pratar med mig

Svar: Jag skulle också jättegärna få en pratstund med killarna, men tyvärr kan kan inte hjälpa dig!
THE FOOO

skriven
#43: Sofia

Hej! Tidigare idag berättade mamma det för mig hon hade last det på fb. Men hon sa ej vem personen på kik låtsades vara

skriven
#44: Emma

Har Omar en facebookprofil?

skriven
#45: Caroline

hej kommer ni till Eksjö någon gång vill trefa er någon gång lyssnar på er hela tiden Omar är snyggas men ni andra är snygga me jag är en av er störsa fens

Svar: Jag är inte någon av killarna, men av det som är planerat ska de inte till Eksjö men de kommer nog komma inom snar framtid ändå! :)
THE FOOO

skriven
#46: Anonym

hej jag älskar er vilken slags flickvän skulle ni vilja ha hur mycket får hon väga hur lång ska hon vara vilken färg på håret

Svar: Jag är inte killarna så jag kan inte svara riktigt på den frågan, men de har sagt att de vill ha en tjej som är sig själv. De har också sagt att de gillar aktiva tjejer. Så nåt sånt, utseende spelar inget så stor roll :)
THE FOOO

skriven
#47: Paulina

Är omar singel i så fall vad söker han för en tjej <3

Svar: Ja han är singel (om det inte är så att han har nåt hemligt förhållande alltså). Söker inte någon speciell typ har han sagt, tjejen ska vara sig själv :)
THE FOOO

skriven
#48: Anonym

Hej jag vill ha ditt nummer

Svar: Hej jag är inte Omar så om du menade omars nummer så här jag det inte, om du menade jag som äger bloggen så finns kontaktuppgifter till höger på bloggen
THE FOOO

skriven
#49: madde

kan ni komma till hallstavik vi d affären

Svar: Om du menar killarna så jag är inte killarna och jag kan inte heller ta mig dit tyvär
THE FOOO

skriven
#50: maryam

Hej the fooo kan jag be och få eran tele numer snälls
Ni är bäst puss kram


Svar: jag är inte med i The Fooo och har ingen kontakt med dem, kan därför inte ge dig nummret. Men om du får tag på det skulle jag be dig att inte ringa det, för killarna har flera gånger sagt till om att sluta ringa. Visste skulle det vara jobbigt om det hela tiden ringde fans till dig och skrek? Men puss, du är också bäst! <3
THE FOOO

skriven
#51: Andrea

Kan Omar vara med mig?

skriven
#52: Anonym

jag tyckte det var roligt att ni också heter .blogg.se

Svar: Haha ja det är roligt :)
THE FOOO

skriven
#53: Alexandra

Omar när kommer the fooo till stocholm? Den 20 oktober kan ni sjunga Build girl?
I fasta centrum snällllllllla

skriven
#54: Alexandra

Omar när kommer the fooo till stocholm? Den 20 oktober kan ni sjunga Build girl?
I fasta centrum snällllllllla

skriven
#55: Alexandra

Omar när kommer the fooo till stocholm? Den 20 oktober kan ni sjunga Build girl?
I fasta centrum snällllllllla

skriven
#56: isabelle

jag såg the fooo i uppsala på musikhjälpen.. kommer dom till uppsala igen??

Svar: va kul att du fick se den! Visst var de bra? Just nu har de inget inplanerat i Uppsala men någongång kommer de säkert att koma tillbaka! :)
THE FOOO

skriven
#57: Isabelle

Jaaa de va jätte bra :) jag stog precis bakom Omar så ja såg allt bra å filmade lite av de :) hoppas dom kommer igen! <3

skriven
#58: sabina

hej jag undrade när ni ska ha en konser

skriven
#59: Anonym

Går inte Omar på gymnasium. I så fall vilket gymnasium går han på?

Svar: Han går på gymnaiset och läser på distans, jag vet dock inte vad :)
foooersforever.blogg.se

skriven
#60: Johanna

Allså är det bara jag som tycker att han är jättesöt

skriven
#61: Anonym

Du är så himla snyg

skriven
#62: RichardUtend

Benutzerbewertungen: http://www.pumpkinman.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=youtube.com/watch?v=B8mrNryb8Lk
Bitcoin-Bewertungen: http://vinylstore.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=youtube.com/watch?v=B8mrNryb8Lk
Bitcoin-Roboter: http://blaky.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=youtube.com/watch?v=B8mrNryb8Lk
Geld verdienen im Internet: http://123games.nl/__media__/js/netsoltrademark.php?d=youtube.com/watch?v=B8mrNryb8Lk
Passives Bitcoin-Einkommen: http://sradio.tv/__media__/js/netsoltrademark.php?d=youtube.com/watch?v=B8mrNryb8Lk

skriven
#63: CLEMS

Hi, this is Irina. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/y35ogmwo

skriven
#64: TaumSark

We have prepared a special offer for you. Take your 500$ https://tinyurl.com/y6f6mrwz

skriven
#65: TaumSark

We have prepared a special offer for you. Take your 500$ https://tinyurl.com/yxkdojpp

skriven
#66: CLEMS

Hi, this is Julia. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/y5tjabd7

skriven
#67: thedailyschematic.com

Thiis is the right web site foor anybody who hope to find outt about thyis topic.
You understand so muhch its almost ough to argue with
you (not thwt I actually would want to?HaHa).
You certainly put a new spin on a topic that has been discussed for decades.
Excellent stuff, just great!

skriven
#68: AnthonyRom

Brentford Plumbers TW82, Plumbing in Brentford, Kew Bridge, TW8, 24 Hour Plumbers Brentford [url=https://brentford-electricians.co.uk/plumbers.html]Click here!..[/url]

skriven
#69: Kevinuneda

Have time to buy top products with a 70% discount, the time of the promotion is limited , [url=https://kurl.ru/tQyBO]click here[/url]

skriven

Kommentera inlägget här :