Imagine - Felix & Amelia

Denna imagine är till Amelia. Vill du också ha en imagine? Kommentar ditt namn och din favritkille! 
 
 
 
Du och Felix har precis varit på bio och ni är påväg till tunnelbanan. Felix tar din hand medans ni går och ni pratar på om allt och ingenting som vanligt. Hans tumme smeker ovansidan av din hand. Du ställer en fråga till Felix, men han svarar inte. Du kollar upp på honom och ser att han inte riktigt är med, han tänker på något. Du viftar med din lediga hand framför hans ögon och han kommer tillbaka till verkligenheten.
- Felix, lyssnar du på vad jag säger? Frågar du argt.
- ... ja det är klart... eller oftast iallafall.
Du suckar och det blir tyst i några sekunder. Det blir Felix som bryter tystnaden.
- Amelia, du vet att du är en finaste människa som finns va.
All din ilska blåser bort på en halv sekund och ditt hjärta blir helt varmt.
- Jag älskar dig Felix, du är väldigt fin du också.
Då stannar Felix och du tappar greppet om hans hand. Du vänder dig om för att se varför han stannat. När du ser honom bryter du ut i skratt.
- Är jag fin i dubbelhakor också? frågar han flinade.
- Finast. säger du och flinar tillbaka 

Kommentarer :

#1: Caitlin

Jag skulle vilja ha en imagien med Felix

skriven
#2: Juni

Jag kommenterade på det förra som du skrev om gymnasiet. Läs det hoppas du blir glad. För jag blir glad när jag läser din blogg!

skriven
#3: Natalie

Jag vill ha en med Oscar❤️

skriven
#4: Jennifer

Jag skulle bli jätte glad om du gjorde en med mig och Felix

skriven
#5: Hanna

Jag skulle jättegärna vilja ha en med Felix
Har kommenterat på många
Så snälla

skriven
#6: Anonym

Hej jag skulle jättegärna vilja få en med oscar snälla snälla!

skriven
#7: Anonym

Hej jag skulle jättegärna vilja få en med oscar snälla snälla!

skriven
#8: Noomi

Jag heter noomi

skriven
#9: Sara

Hej jag heter Sara och jag skulle jätte gärna ha en med Felix.

skriven
#10: Alexandra

Hej, skulle bli så lycklig om jag fick en imagien med Felix.

skriven
#11: Sofia

Jag vill jätte gärna ha en med Sofia och Felix :)

skriven
#12: Anonym

Amanda och felix❤️❤️❤️😍😍😭

skriven
#13: Ajla

Jag skulle vilja också ha en imagien med Felix snälla

skriven
#14: Lovisa

Jag vill så himla gärna ha en.
Dina imagine's är bäst!
Lovisa heter jag och Oscar är min favorit <3.
Xoxo Lovisa :)

skriven
#15: Rebecca

Skulle vilja ha Felix

skriven
#16: Ida!

Jag vill jättegärna ha en! Felix är min favorit såklart!😍💞

skriven

Kommentera inlägget här :