Imagine - Manda & Felix

Denna imagine är till Manda. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och favoritkille!
 
 
 
Du och Felix sitter och kollar på en film hemma hos honom. Du ligger i hans famn med hans armar kring din midja. Filmen går, du vet inte riktigt vad som hänt men det går inget för allt du bryr dig om är killen som är där med dig, och tillslut tar filmen den slut. Till en början reagerar varken du eller Felix, båda vill bara sitta kvar där - tillsammans - föralltid. Då kommer Felix mamma in i vardagsrummet. 
- Nu får ni turturduvor flytta på er för jag ska se på nyheterna. Säger hon och sätter sig bredvid er i soffan. Felix suckar och börjar resa sig upp.
- Ja vi ska sova nu, jag måste upp tidigt för att träna med boysen. säger han och du reser dig upp. Medan Felix går in på toaletten går du in på hans rum och börjar leta i Felix garderob efter en tröja att sova i. Då får du en snapchat, så du tar upp mobilen ur fickan. Från Felix. Du skrattar lite och öppnar den. Det är en selfie i spegeln med texten Saknar dig redan. Du tar en dubbelhaksbild och svarar att han får skynda sig så det kan träffas igen. Då hör du hur han kommer in i rummet, så du tar upp en tröja och vänder dig om mot honom.
- Jag älskar dig. Säger du och han kysser dig mjukt. Sen tar han tröjan ur din hand.
- Fast jag är rädd om den tröja... Säger han och du skrattar och går för att hämta en annan att sova medan Felix kryper ned under täcket och ber dig att skynda dig så ni kan sova snart. 
 
 
 
Ps: Om du går in på kategorin "imagines" finns det massor imagines att läsa

Kommentarer :

#1: Anonym

Kan jag få en med Omar? Jag heter wilda ❣

skriven
#2: Anonym

Johanna och Felix

skriven

Kommentera inlägget här :