Kö till 5th element

Kommentar:
En fråga: när börjar alla köa till konserten på lördag i Globen?
 
Mitt svar: 
Det är bara tillåtet att kö från klockan 07:00 på lördag, så innan dess kommer ingen komma (ingen får komma iallafall). Detta är pga av säkerhetsskäl osv (det står HÄR). Sedan skulle jag tro att folk droppar in efter det. De allra flesta kommer nog efter lunch skulle jag tro. Jag personligen kommer nog runt 14:00. 

De som har sittplatser behöver ju dock inte köa eftersom de redan har sin plats. 
 
 
 
Hoppas det hjälpe och att ni är taggade på konserten!! Har ni mer frågor är det bara att ställa så svarar jag. Jag kommer därmed inte skriva något speciellt inlägg med info om konsertern utan hoppas det funkar ändå. Men som sagt, är det något så fråga, så ska jag försöka svara så bra jag kan. 
 
Och som alltid på konserter, se till att vara snälla mot varandra. Pressa inte såååå himla mycket och börja inte bråka. Alla är där för att de gillar killarna. Ha bara en bra dag/kväll. 

Kommentarer :

#1: Anonym

Hur lång är Oscar Enestad?

Svar: Vet inte exakt men ungefär 180 cm
foooersforever.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :