Imagine - Felix & Juni

Denna imagine är till Juni. Vill du också ha en imagine kommentera ditt namn och din favoritkille!
 
 
 
Killarna har konsert om en timme och du sitter med dem i logen. Du håller Felix hand och känner att han darrar lite.
- Är du nervös?
- Nej. Eller jo lite kanske. Svarar han och skrattar lite lätt
Du böjer dig mot honom och ger honom en mjuk puss.
- Det kommer gå lika awesome som vanligt! Oroa dig inte. 
Han ler. 
- Du lovar att kolla på hela konserten va?
Du nickar till svar. Han ser nöjd ut och det känns som hans hand slutar darra. Då kommer Daff in i rummet och meddelar att det är 50 min tills det är dags att gå upp på scenen.
- Och sen måste jag tyvärr be dig Juni och lämna killarna nu, jag behöver dem.
- Men Daff,  jag behöver Juni. Säger Felix och gör en ledsen min. Du skrattar lite åt honom och reser dig upp. Felix sträcker sig efter dig och skrattar.
- Jag älskar dig.
- Jag vet, och jag älskar dig. 
Sen stänger du dörren och går och sätter dig bredvid scenen för att invänta showen, som du dock redan sett tusen gånger och kan utantill.
 


Kommentarer :

#1: Amelia

Felix^^

skriven
#2: Julia

Jag vill ha en imagine med Oscar! <3

skriven
#3: juni

Tack tack tack! Den va jättebra (som dina andra också ;D )

Svar: tack så mycket! :D <3
THE FOOO

skriven
#4: Alexandra

Jag skulle vilja ha en imagien med Felix.

skriven
#5: Caitlin

Jag skulle vilja ha en imagine med Felix
/Caitlin

skriven
#6: Ajla

Hej jag brukar läsa din blogg och jag tycker den är skitbra jag skulle vilja ha en imagine med Felix jag skulle vara jättekul du gjorde en

skriven
#7: Sude

Jag vill ha en imagine med Felix. Helst en Lång om det går bra?

skriven
#8: Sude

Jag vill ha en imagine med Felix. Helst en Lång om det går bra?

skriven
#9: Nicke

nicke o OG

skriven
#10: Ida

Jag vill ha en imagine med Omar. om det går bra kan du göra en lång?

skriven
#11: Isis

Skulle vara jätte kul om du gjorde en till mig med Felix 🎀

skriven

Kommentera inlägget här :