Imagine - Oscar & Thilda

Denna imagine är till Thilda. Vill du också ha en, kommentera ditt namn och din favoritkille!
 
 
 
Du sitter och slötittar på tv och Oscar sitter bredvid och pluggar. Efter ett tag börjar nyheterna och programledaren börjar prata om politik och andra tråkiga grejer. Precis när du tar upp fjärrkontrollen för att byta kanal stannar du upp. 
"Vi har en exklusiv intervju med det populärna pokjbandet The Fooo som har en stor konsert i veckan". 
Oscar regarar också och tittar upp på skärmen. Det klipps till en bild på alla i killarna och de börjar flamsa som de alltid gör. Oscar skrattar.
"Snälla snälla Thilda kan du byta kanal?" 
Du skrattar och skakar på huvudet. 
"Nej jag vill se"
"Men seriöst Thilda, den här intervjun är jättepinsam." Han skrattar lite.
Du ler och gömmer diskret fjärrkontrollen och vänder blicken mot tvn och lyssnar. De är en vanlig intervju och de säger ungefär vad de brukar, inget nytt. Oscar reser sig och börjar cirkulera runt i rummet för att hitta fjärrkontrollen och byta kanal. Han ser så flrrvirrad ut att du inte kan låta bli att le och han tittar på dig.
"Du har gömt den, din lilla skit." Säger han och du flinar.
Han slänger sig på dig och börjar kittlas. Då hör du intervjuaren fråga om någon har någon flickvän. Du stannar upp och lägger en hand för Oscar mun. Motvilligt är han tyst och du lyssnar på vad Oscar i tv-rutan har att säga.
"Jag har världens finaste flickvän, hon heter Thilda och jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne. Hon är det bästa i mitt lv och jag älskar henne av hela mitt hjärta"
Dina ögon blir blanka av tårar och du tittar på Oscar. Hans ögon är också blanka och han ler. Du ler tillbaka och lutar mig fram och din mun möter hans. Han älskar dig och du älskar honom.

Kommentarer :

#1: Cecilie

Men den var jo nydelig. Det er så morsomt å lese dine Imagines siden de virker så utrolig ekte. det er så gøy å lese. Gleder meg masse til å lese mer av det du skriver <3
xxx Cecilie

skriven
#2: Amelia

Felix^^

skriven
#3: Thilda

Tusen tack för imagine den var jättebra<3

Svar: det var så lite, tack själv! <3
THE FOOO

skriven
#4: Hanna

Felix ❤️😍

skriven
#5: Alva

min favoritär Omar

skriven
#6: Natalie

Oscar❤️

skriven
#7: Elin

Felix❤️

skriven
#8: Lisa

Jag vill ha med Oscar❤

skriven

Kommentera inlägget här :