Imagine - Omar & Alva

Denna imagine är till Alva. Vill du också ha en imagine? Kommentera ditt namn och favoritkille!
 
 
Du och Omar har tvingat med Omar ut på stan för att shoppa och redan efter 20 min är han uttråkad och börjar bli lite tjurig. Till varje klädesplagg du håller upp och frågar om han tycker är snyggt gör han "vet inte"-tecknet och efter ett tag blir du irriterad på detta och frågar varför han inte kan angagera sig lite. Då lyfter han på axlarna och skakar på huvudet. Du suckar och han ser att du blir besiken på honom så han ler lite snett och säger.
"Jag kanske inte vet om du passar bäst i röd eller blå, jag vet bara att jag älskar dig. Det spelar liksom ingen roll vad du har på dig." Säger han och ler lite lätt. "Räcker inte det?"
Du flinar och lyfter på axlar.
"Jag vet inte det, Omar."
Han flinar tillbaka och slår dig lätt på armen. 
"Fine, jag ska hjälpa dig. Om jag får fika först, jag är hungrig." Du ler och Omar ger dig en puss. 
"Jag älskar dig Alva" säger han.

Kommentarer :

#1: Natalie

Jag heter Natalie och vill ha en med Oscar❤️

skriven
#2: Jennifer

Jag skulle jätte gärna vilja ha en med mig och Felix😊

skriven
#3: Alva

Taaaaack! älskar dom som duuuuu! <3

skriven
#4: Lovisa

Skulle jätte gärna villa ha en imagine.
Jag heter Lovisa och vill he en med Oscar.
Xoxo Lovisa :)

skriven
#5: Elin

Jag vill jätte Järna ha en imagine jag heter Elin och vill så Järna ha en med omar☺️😊💚💙💜💛❤️

skriven

Kommentera inlägget här :