Oscars olycka

 
 
 
Det har gått en del rykten om vad som hänt Oscar, men detta är alltså vad som egentligen hände. Tycker så himla synd om Oscar och det gör ont i hjärtat att se honom på detta sätt. Det är jättemånga som stöttar honom och #kryapådigOscar trenadar på twitter så han har världens bästa stöd. Jag hoppas han blir bra snart och att inget som detta händer igen. Men samtidigt så förstår jag att med det dem gör får man råka med lite skador, även om det är hemskt.
 
Många har tänkt tanke att vad skulle hänt OM det inte gick så pass "bra" som det gick, jag är en av dem. Helt ärligt skulle min värld rasa samman. Men det hände inte. Det som hände var ett brutet revben och hjärnskakning. Så för allas skulle så behöver vi inte tänka på OM något värre hade hänt tycker jag. :)
 
Världens finaste Oscar, tur att ditt fluff fluff räddade dig så det inte blev värre. Hur reagerade ni när ni såg videon? <3
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Det kändes jätte hämskt att höra vad som hade hänt men tur att det gick bra!!!

Svar: Ja det var verkligen tur att det gick bra <3
THE FOOO

skriven
#2: Julia

Ååh tycker så synd om Oscar!

En fråga, vet du vart man har chansen att träffa killarna, (förutom studion) ?? Ska åka till Sthlm i helgen och vill verkligen försöka träffa dom :-) Tacksam för svar!

Svar: Har själv aldrig träffat killarna och bor inte i Stockholm så vet faktiskt inte, vissa har bara en sån tur att de råkar se dem på stan, vissa väntar utanför studion och hur resten gör vet jag inte tyvärr... :) (http://foooersforever.blogg.se/2014/july/traffa-killarna.html)
THE FOOO

skriven
#3: Cecilie

Og herre min. Stakkars Oscar! Jeg håper for all dels at det går bra med han. Stakkars liten :(
xxx Cecilie

Svar: Ja tycker verkligen synd om honom :( men det blir nog bra <3
THE FOOO

skriven
#4: ida

Åh......vad synd jag tycker synd om dig!♥

skriven
#5: Lovisa

Tycker så synd om honom är är ju så fin.
Tur att det gick bra!
Xoxo Lovisa :)

skriven
#6: Anonym

Finns videon kvar någon stans 😓
De kanske inte är någon som läser detta men ifall du gör de så SVARA GÄRNA har sett den men vill se den igen😘❤

Svar: Den finns kvar att se på Facebook, klicka bara på länken :) https://www.facebook.com/thefoooconspiracy/videos/600772456699587/
foooersforever.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :