Ny Novell - När du är här

Jag heter Klara och är 15 år gammal. Jag har världen bästa vänner, Mirandra och Matilda, men imorgon ska vi börja gymnasiet och allt kommer att förändras. Det har alltid varit vi tre, men vad händer när vi alla börjar på olika gymnasieskolor och alla börjar ett eget liv? Hur ska jag klara mig utan dem när min mamma tillbringar nästan allt tid i sängen eller på sjukhuset, pappa bor i Norrland med sin nya tjej och min mormor är en häxa. Den enda jag har kvar då är min syster. Det finns ju dock en kille som jag gillar, men vi har haft en massa bråk och ingenting är sig likt längre. Han är känd nu, har tusen tjejer efter sig och en hel fanbase att bry sig om. Kommer han att finnas där när jag behöver honom?
 
 
Okej, det där var en kort sammanfattning av handlingen av en novell som kommer att komma ut på bloggen inom kort! Men jag vill att ni ska få vara med att bestämma eftersom att det är ni som ska läsa den - vem ska vara huvudpersonen av killarna? Kommentera jättegärna och så kommer första kapitlet ut nästa vecka!! 
 Kram! :)
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Felix

skriven
#2: Anonym

Oscar enestad

skriven
#3: Cecilie

Enestaaaad😍

skriven
#4: Esa

Oscar enestad så klart!!!😍

skriven
#5: Anonym

Oscar

skriven

Kommentera inlägget här :