Twitterdrama

Som många nog märkte var det lite drama kring Omar igår på twitter. Jag personligen HATAR allt sånt och vill därmed inte lägga mig i alls, men har fått frågan kring vad som händer och kommer alltså förklara lite kort hur det startade osv. Det var väldigt många, både offentliga och "vanliga" människor som hade en åsikt om saken. Men som sagt, jag kommer inte blanda in mina egna åsikter. :)
 
Det som startade allting vad dessa svar han hade:
 
 
 
 
Det handlar alltså om frågan kring ifall det finns två kön, eller om det finns flera. Vilket många hade andra åsikter om t ex Zara Larsson och Dennis Widehammar. Dessutom la Omar upp --> denna <-- bild på instagram där han förklara lite mer kring hur han menat osv. 
 
 
Så det var det som hände. Sen vem som har rätt eller fel får ni själva avgöra, det tänker inte jag bestämma åt er. 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag själv är heterosexuella och men nådde inte fråga Omar kön om ni vill veta om kön så är det bäst att fråga föräldrarna och han måste inte svara alla frågor ni ställer för honom

skriven

Kommentera inlägget här :