Imagine - Sofie & Ogge

 Denna imagine är till Sofie. Vill du också ha en imagine, kommentera ditt namn och favoritkille!
 
 
Du satt med datorn i knät och kollade på din favoritserie i ditt rum. Då hör du hur mobilen börjar vibrera kort i andra sidan av rummet. Du suckar, stänger datorn och går och hämtar telefonen. När du ser hans namn på skärmen lyser ditt ansikte upp.
Nytt meddelande från Olly <333: Vill du ses ikväll? Jag saknar dig :)
Du tar mobilen i högsta hugg och springer ut i köket. 
"Mamma, visst är jag tillräckligt frisk för att träffa Oscar ikväll?" utbrister du. Din mamma tittar på dig och suckar.
"Gumman du hade 40 graders feber för två timmar sedan. Nej du kan inte träffa honom, han ju bli smittad." svarar hon och du går ut från köket, upp till ditt rum och ringer upp honom på facetime.
"Hej Sofie!" utrister Olly glatt när han svarar.
"Halloj" svarar du. "Du Olly..." börjar du men hinner inte längre innan han avbryter dig.
"Sofie, är du sjuk? Du låter hes och du ser int helt friskt ut.." säger han kärleksfullt. 
"Jaa.... Jag har feber så jag kan inte träffas, jag är ledsen." 
Han gör en tumme ner i kameran (BILDEN HÖGST UPP) och säger att det inte gör någonting, att ni kan ses när du har blivit frisk. Du säger att du älskar honom och han säger det tillbaka. Sedan lägger ni på och du går tillbaka till datorn. 
 
En halv timme senare ringer det på dörren. Du här hur din mamma öppnar dörren och någon minut efter ropar hon på dig. Du går ner för trappan och ser Olly stå där med blommor i handen. Han ler mot dig.
"Tänkte att jag skulle ge dig blommar så du blir frisk fort så vi kan ses snart. Saknar dig älskling."
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Hejsan skulle jättegärna vilja ha en med ogge jag heter Hanna

skriven
#2: Cecilie

Kunne jeg fått en med Oscar igjen😅

skriven
#3: Lin

Lin & ogge :)

skriven
#4: Smilla

ogge

skriven
#5: Smilla

Smilla & Ogge

skriven

Kommentera inlägget här :