Daff utsatt för äggkastning

Ni som har bra koll på killarna vet nog vem David "Daff" Kjällström är. För er som inte vet så kan jag säga att det var killarnas manager och att han är en underbart snäll och rolig människa. Läste precis en artikel om att två människor kastat ägg på honom och skrikit bög mot honom, just för att han inte är hetro. För att han inte är enligt normen. Jag hoppas verkligen att det INTE var en foooer och att ingen av er som läser detta har någonting emot någon som är "annorlunda", det vill säga inte som normen. Att bara homosexuell (eller bi, trans eller någonting annat) är inget konstigt, det är inget fel OCH det är INGET skällord. Så sluta kalla varandra bögar som någonting dåligt. Och framför allt, det är inte okej att vara elak mot någon eller behandla någon annorlunda pga ens läggning. 
 
Som sagt så är detta inte mot er som läser detta, för jag tror verkligen att ni förstår detta. Jag ville bara skriva av mig. Daff är världens finaste människa och INGEN förtjänar något sånt här. OKEJ? Sprid massor med kärlek <333
 
Läs artikeln HÄR.  
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Va HEMSKT!

skriven

Kommentera inlägget här :